سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جستجو:
خانه
مدیریت
ایمیل من
شناسنامه
پارسی یار

مجموع بازدیدهای وبلاگ: 2665
تعداد بازدید امروز: 0
تعداد بازدید دیروز: 0
  • درباره من


  • جمعه ، روز دیدن کسایی که نیستن - خاطرات پشت دیوار سنگی
    سایه سیمانی
    ساکت و آروم - کمی تا قسمتی منزوی - عاشق طبیعت شمال ایران و بوی خاک ترکش خورده جنوب -
  • لوگوی من


  • دوستان من



  • مشاهده اوقات شرعی


  • وضعیت من در یاهو


  • یــــاهـو
  • اشتراک در وبلاگ


  •  
    جمعه ، روز دیدن کسایی که نیستن - خاطرات پشت دیوار سنگی
    خوش خویی، محبّت به بار می آورد و دوستی رااستوار می کند . [امام علی علیه السلام]
  • جمعه ، روز دیدن کسایی که نیستن نویسنده: سایه سیمانی شنبه 86/1/18 ساعت 8:24 ص
  • این جمعه خیلی دلم گرفته بود . همش هوای مسافرت دوباره به جنوب رو داشتم . احساس می کردم یکی همینطور یه بند داره صدام می کنه که بیا ، کجا رفتی ... آخرش زدم تو خیابون ، همینطوری رفتم و رفتم که دیدم سر از بهشت زهرا در آوردم . آخ که چقدر دلم تازه شد ... دیدن دوستها و آشناهای قدیمی ، یه بند براشون حرف زدم تا دلم حسابی خالی شد . بوی خاک اونجا برام یه جور آرامش می آره . خوب اموز هم تموم شد . بقیه روز رو چسبیدیم به لذت های دنیایی و کارمون شد تلویزیون و خوردن و چرت زدن ....
  • نظرات دیگران ( )
  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ