سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جستجو:
خانه
مدیریت
ایمیل من
شناسنامه
پارسی یار

مجموع بازدیدهای وبلاگ: 2673
تعداد بازدید امروز: 8
تعداد بازدید دیروز: 0
  • درباره من


  • کاش کبریت نمی سوخت - خاطرات پشت دیوار سنگی
    سایه سیمانی
    ساکت و آروم - کمی تا قسمتی منزوی - عاشق طبیعت شمال ایران و بوی خاک ترکش خورده جنوب -
  • لوگوی من


  • دوستان من



  • مشاهده اوقات شرعی


  • وضعیت من در یاهو


  • یــــاهـو
  • اشتراک در وبلاگ


  •  
    کاش کبریت نمی سوخت - خاطرات پشت دیوار سنگی
    محبّتت به چیزی، کور و کر می کند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
  • کاش کبریت نمی سوخت نویسنده: سایه سیمانی چهارشنبه 86/1/15 ساعت 2:25 ع
  • دلمشغولی منم شده سوختن کبریت هایی که باهاشون شمعهای دور تختم رو روشن می کنم . یکی نیست به من بگه تو برای کبریت سوخته دیگه چرا گریه می کنی؟ کار اون خوب سوختن و روشن کردن چیزای دیگه است خوب دیوونه !!! ولی چه کنم که دلم برای جیرجیرک ها هم که تو زمستون صداشون در نمی اومد هم می سوزه ... خل شدم نه ؟؟!!!
  • نظرات دیگران ( )
  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ